torsdag 12 juli 2007

Ähum...hrm hrm

kl 17:46
Jaha, då var man bloggare på riktigt. Känns härligt, jag har tänkt på det länge. Fast ärligt talat så har jag fuskat lite förut, när vi var ute och reste i vintras. Den bloggen kan du läsa här: http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=137226&section=undefined

Lite pirrigt är det. Vad ska man skriva och vem i all världen är intresserad av att läsa. Men - det finns nog fler än jag som är bloggnördar, eller...:)

Jag är i alla fall en mamma i mina bästa år. Har två illbattingar på 8 och 6 år som den här veckan är på besök hos sin morfar i Järbo. Där fiskar de och har lördag hela veckan. Jag har också lördag hela veckan. Eller söndag. Lugnt är det i alla fall. Och skönt. Jag har en man också. Han är på jobbet och senare ikväll ska han gå ut och svira med sina polare på jobbet. Skönt. Min kompis kommer hit och vi ska motionera. Vi har båda fettopanik och ska röra på fläsket för att senare äta en superminifettsnål middag med bara proteiner och sallad. Hon är på väg nu.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: